Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Stoffbutikker i Europeiske storbyer

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Stoffbutikker i Europeiske storbyer

Har du vært i en super stoffbutikk i en europeisk storby blir jeg glad om du deler her! Veldig moro med stoffbutikker når man er på tur!

Heisann mariaparia . Ser du har vært medlem en stund, men er ny når det gjelder å poste, så ønsker deg velkommen med det samme

Jeg lurer på om ikke det skal være en slik tråd her inne fra tidligere, skal se om jeg finner den, og linke til den.
    En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Etter et litt raskt søk fant jeg ingen samletråd om dette, og det finnes ikke noen av nyere dato, så dette er jo flott om vi prøver å oppdatere igjen.
      Fant til en enkelt-butikk i London, og linker her til den.
      I tillegg ble det lagt ut bilde fra en fantastisk butikk i København også i en av skravletrådene for bare noen dager siden..

Her er london-linken iallefall : https://www.sykroken.no/forum/shoppi...skatt-i-london

Comment

Og i "Dagens skravle Uke 4" har Ottarev et innlegg og bilder fra en stoffbutikk i København. klippet: «Skipperstoffer» i Gammel Mønt 19, ikke langt fra Strøget.

Den så veldig innholdsrik ut.

Håper flere legger inn her, mange som er ute og reiser som finner litt forskjellig

Comment

Selv kjenner jeg til en butikk i Stockholm som blant annet selger stoff, det er vel bortimot noe av det dyreste jeg har vært borti, så man skal ha god råd der, men butikken i seg selv tror jeg er verdt et besøk. De selger også interiør, og så har de en Te-salong som jeg iallefall en vakker dag skal besøke, og bevilge meg en kopp te og tilbehør, selv om det koster. he he

Butikken heter Svensk Tenn og ligger i Strandvägen 5.

https://www.svenskttenn.se/en/range/textile/

Comment

Nær Kalvariju market i Vilnius er det en herlig, stor stoffbutikk. Adressen er H. Mantos g 3. Utsiden av butikken forteller ingenting om hvor mye flott det er på innsiden, av både stoffer og tilbehør. I tillegg er det en avdeling i kjelleren. Det virker litt skummelt å gå ned ei litt sjuskete trapp, men du så mye fint der er på innsiden. Prisene er ok. Anbefaler en tur dit!
            Sist endret av Sydamo; 03-02-18, 20:58.

Comment

Min favoritt butikk i Reykjavik, Virka, ligger i Mørkin 3. I første etasje er det stoff til klær og gardiner. I kjelleren er det all verdens quiltestoffer. Prisnivå er ikke spesielt lavt.

Comment

Takk for hyggelig velkomst! Jeg var på en stoffbutikk i Manchester som heter Abakhan fabrics, ligger i Oldham Street, veldig mye stoffer til gode priser! Hele første etasje kjøper man på kilo... Abakhan er en kjede og har butikker flere steder i England. Var også innom en koselig quiltebutikk på Greenwich village market i London. Der var prisene ganske stive!

Comment

En vakker dag skal jeg på tur til London, Jeg har aldri vært i England, så det må jeg få til. Det er et av de stedene som har vært nesten, og så har ting komme i veien og turen har likevel blitt utsatt-avlyst, eller rett og slett omdirigert til andre steder. Veldig rart, England og Skagen i Danmark... Mange ganger har planene lagt helt klar, og så nei...
                  Skagen er jo ekstra rart, for det er jo så nært her, og Danmark har jeg jo ikke tall på hvor mange ganger jeg har besøkt, til og med bodd der en periode.

Comment

Jeg har så lyst til å ta en tur til København og gå i morsomme stoffbutikker og andre butikker. Jeg har både tid og råd og flyplass rett i nærheten, så kan noen da fortelle meg hvorfor jeg ikke drar?
                    Ricky
                    -------------------------------
                    Syr på Bernina Aurora 440 QE, Bernina Activa 230 PE, Bernina 1300DC over/cover og Husqvarna Sapphire 870 - og nå også en gammel Bernina 1130, samt en Bernina Record 730 fra 1968 på hytta.

Comment

Working...
                    X