Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ny nettbutikk trenger dere som leverandører

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Ny nettbutikk trenger dere som leverandører

Hei alle sammen. Flott å se at det finnes et så innholdsrikt forum med mennesker som produserer så mye bra

Vi har nylig opprettet en nettbutikk hvor vi skal selge slikt håndarbeid. Betalingsløsning, sikkerhetssertifikat og logistikk er på plass. Vi har et par leverandører på plass allerede, men vi trenger flere før vi kan åpne dørene. Og vi håper noen av dere her inne har lyst å bli med på prosjektet. Du trenger ikke være en storprodusent for å bli en leverandør for oss, og det koster heller ingen ting å være med. Alt vi tar er 10% provisjon på salgene, og utsalgsprisen er det dere selv som bestemmer.

Grip sjansen og bli med på et prosjekt som gjør det mulig å selge produktene dine over hele landet!

Vi skal rett og slett selge FOR leverandørene våre på nett. Vi kan hverken strikke eller hekle, men vi kan nettsalg!
    Sist endret av lilleL; 27-10-17, 12:57. Årsak: Red. pga reklame

Hadde vært greit med en presentasjon av dere som skal drive det
    Min hjemmeside

Syr, leser,jobber og koser meg veldig med familien min

Comment

Det skal bli Det er min samboer og meg som skal drive nettbutikken, i nært samarbeid med min mormor som har lang erfaring med hekling og strikking. Jeg er 27 år gammel og utdannet innen IT og Digital Markedsføring, med erfaring fra nettbutikk-produksjon. Ideen kom fra at jeg har pratet med flere flittige personer som produserer flotte produkter, men ikke har anledning til å få solgt alle produktene lokalt. Derfor ønsker vi å muliggjøre salg over hele landet fra hjemmet til hver enkelt av våre produsenter. Det eksisterer mange Facebook-grupper som prøver å gjøre det samme, men da uten alle mulighetene som kommer med en konkret nettbutikk. Nettbutikk-konseptet er rådført med Skatteetaten, og det lover bra. Alt vi trenger er flere produsenter å selge for

Comment

Hei

Så flott at dere starter nytt prosjekt. ALL reklame og markedsføring fra foretak skal være avklart med forumdrifterne - før man legger noe ut. #1 er redigert av meg, på grunn av at det ikke er gjort i forkant. Ønsker dere masse lykke til, og ber dere enten stoppe markedsføringen av driften her inne, eller kontakte administrasjonen på admin@sykroken.no for å avklare reklamering. Lykke til !
        Bloggen min

Comment

Ønsker lykke til, men lurer jo litt på hva dere tenker å gjøre annerledes enn f eks Epla som nå er en veletablert salgskanal?

Lurer også litt på hva dere mener med at: Nettbutikk-konseptet er rådført med Skatteetaten?
          En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Vi har hatt dialog med Skatteetaten og Altinn rundt håndtering av tjensten, logistikken og utbetalinger. Det finnes flere aktører, som f.eks Epla, ja. De er etablerte og gjør forsåvidt en god jobb, men vi mener det er elementer som kunne blitt bedre. Jeg skal ikke gå i detalj rundt konkurransefordelene våre, for jeg føler det blir å snakke negativt om de andre aktørene. Alt vi håper er at produsent-gruppen vår øker så vi får realisert prosjektet

Comment

Det kan godt være sunt å få litt konkurranse innen hobby-salg-steder. Nå kan jo interesserte ta kontakt på innboksen om de ønsker. Tror ikke jeg har så mye enda som skal selges, men alltid interessant da. Lykke til igjen
              En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Takk for det

Comment

Working...
                X