Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

invasjon

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• invasjon

Vi får bare skrive og skravle her, og se hva som skjer med alt dette kinesiske vaset...
    En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Jeg kjørte et par tilfeldige overskrifter gjennom google oversetting. Det står bare tull. Lurer på hvorfor noen gidder å spamme med slikt tull. De forsvinner vel ikke hvis ingen sletter dem. Dette er nok fra en datamaskin som kommer til å legge inn flere og flere dersom den ikke blir utestengt på en eller annen måte. Forumet blir fylt opp av spam og det blir håpløst for oss andre å bruke det. Her er de to oversettelsene:

Søk om UOW-diplomet ved University of Wollongong Q / Micro 869520616 Australian Certificate of Achievement Sertifikat Degree Certificate Australsk Sertifikat av Falsk Diploma Krav Diplom High Diploma Diploma University of Wollongong

Australian Diploma Graduation Certificate # Q / Micro 501146313 Søk om UWA Diploma i UWA Sertifikat for Merit Sertifikat for Australian Studies Sertifikat / Opplæringsbevis Universitetet i Vest-Australia

Ricky
    -------------------------------
    Syr på Bernina Aurora 440 QE, Bernina Activa 230 PE, Bernina 1300DC over/cover og Husqvarna Sapphire 870 - og nå også en gammel Bernina 1130, samt en Bernina Record 730 fra 1968 på hytta.

Comment

Ja, jeg har slettet flere, men overlater resten til admin. Hun skal se på det i kveld sier hun.

Comment

Kan ikke se at det har kommet flere i dag.. Underlig.

Det ligger flere inne i presentasjonsområdet også.

Comment

Så trist at dette skjedde. Sykroken var gull verdt for meg som så mange andre. Takk for alle gode stunder, inspirasjon og hjelp! <3

Comment

Selv takk Emmari , og så mange andre av dere.

Comment

Jeg hadde et forum en gang hvor et lignende problem dukket opp. Løsningen den gangen var at alle nye brukere måtte godkjennes av en administrator før de fikk tilgang. Det var lett å se hvem som ikke skulle slippes inn, for de hadde alltid brukernavn av merkelige bokstavkombinasjoner og som administrator kunne man også se hvilket land IP-adressen var hjemmehørende i.
              Ricky
              -------------------------------
              Syr på Bernina Aurora 440 QE, Bernina Activa 230 PE, Bernina 1300DC over/cover og Husqvarna Sapphire 870 - og nå også en gammel Bernina 1130, samt en Bernina Record 730 fra 1968 på hytta.

Comment

Working...
              X