Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Håndarbeidsskravle uke 30

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Håndarbeidsskravle uke 30

Da har vi ny skravle for denne uken

Jeg har ikke fått sydd noe så langt denne uken, bare heklet litt. Er jeg heldig, kommer symaskinen min i dag, men jeg er usikker på om jeg får prøvd noe likevel. Uansett så gleder jeg meg
    Livet er herlig :lykke:

:sydame:: på Husqvarna Viking Huskystar, Janome MyLock 644D og Janome CoverPro 1000 :digger:

Og strikker :strikke: og hekler innimellom.

Så i en annen tråd at du hadde bestilt ny maskin, men kom ikke så langt at jeg gratulerte der. Så gjør det nå i stedet Gratulerer!

Her er det ganske sommerstille, men strikker litt på en jakke fra boka "Dikt i masker". Og tror jeg skal få sydd mer på gjenbruk/redesign veskeprosjektet mitt denne uka. Slik at den blir ferdig i juli

Comment

Kreativ sjel, gratulerer med ny symaskin. Alltid spennende å ta i bruk og bli kjent med ny symaskin. Skjønner godt at du gleder deg.

I går sydde jeg gardiner til syrommet og i dag har jeg sydd pute til ny, rund krakk på badet. Hadde igjen stoff som matcher noen gardiner der. Det ble også ny pute til en kjøkkenkrakk. Putene har band som jeg knytter om beina på krakkene slik at putene ligger stødig.

På strikkefronten nærmer jeg meg slutten på et seleskjørt til tre-åringen. Har tenkt å strikke et likt til lillesøster på 7 mnd, men er usikker på om jeg har nok garn.

Comment

Da flytter jeg teksten min over her, så er jeg med på håndarbeidsskravle jeg også :-)

Så flinke dere er alle sammen! Veldig gøy å se sånne underveis bilder!
        Det korkstoffet var morsomt Kreativ sjel Har en kollega som var på ferie i Portugal, og der solgte de masse ferdige ting i sånn kork, hun kjøpte veske og smykker. Veldig stilig! Og ikke minst, gratulerer med ny maskin!

Det er ikke bare pakking til hytten :-) Eller - jo -detter er forsåvidt det da, men jeg har laget størrelsesmerkelapper som jeg skal ha i tingene jeg skal sy i ferien.

Synes dere det var små størrelser Det synes jeg og. Og jeg vet ikke helt hvor jeg begynner, mottaker ligger i magen og koser seg

Hilsen Nina - bloggen min

Serien Ninas syrom finner du her

Comment

Det var små størrelser ja fiberandart , blir koselig da. - Men. ligger mottakeren i din mage tro?

Var klar for å gjøre ferdig buksa mi i kveld, tenkte å bruke den i morra kveld, men så kom det il-telefon om jeg kan steppe inn for å passe barnebarn istedenfor. -vel, ikke så lett og si nei, så da så, og det er jo kos med barnebarn. Kanskje syr jeg buksa ferdig likevel.. he he
          En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Opprinnelig skrevet av TanteMarit Vis innlegg
            Det var små størrelser ja fiberandart , blir koselig da. - Men. ligger mottakeren i din mage tro?
            Ja, det er det som er så koselig og som har slitt meg ut i hele vår men det gjør ingenting

Comment

Opprinnelig skrevet av fiberandart Vis innlegg

Ja, det er det som er så koselig og som har slitt meg ut i hele vår men det gjør ingenting
              Å, så koselig da fiberandart. Gratulerer masse

:sydame:: på Husqvarna Viking Huskystar, Janome MyLock 644D og Janome CoverPro 1000 :digger:

Comment

Opprinnelig skrevet av Kreativ sjel Vis innlegg

Å, så koselig da fiberandart. Gratulerer masse
                Tusen, tusen, tusen takk! Vi er så lykkelige! Endelig!
                Det var litt av en overraskelse for oss! Får masse ekstra oppfølging både ultralyd og vanlig lege, men alt er helt i orden og perfekt! Og masse liv i magen nå
                (Men har ikke annonnsert det på facebook eller noe slikt, derfor litt forsiktig annonnsering her også, for det ser ut som om alt er åpent :-) )

Comment

Opprinnelig skrevet av fiberandart Vis innlegg

Tusen, tusen, tusen takk! Vi er så lykkelige! Endelig!
                  Det var litt av en overraskelse for oss! Får masse ekstra oppfølging både ultralyd og vanlig lege, men alt er helt i orden og perfekt! Og masse liv i magen nå
                  (Men har ikke annonnsert det på facebook eller noe slikt, derfor litt forsiktig annonnsering her også, for det ser ut som om alt er åpent :-) )
                  Det forstår jeg. Den vanlige skravla er ikke åpen

Comment

Opprinnelig skrevet av Kreativ sjel Vis innlegg

Det forstår jeg. Den vanlige skravla er ikke åpen
                    Aha - det er så vanskelig å vite hva som er åpent og ikke. Logget ut for å se, og da så det ut for meg som om alt her er åpent nå. Men da har jeg nok tatt feil.

Comment

ååh så spennende fiberandart , jeg stussa litt på ordvalget ditt ja, derfor jeg måtte spørre. Håper det var greit Veldig koselig da
                      En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Opprinnelig skrevet av TanteMarit Vis innlegg
                        ååh så spennende fiberandart , jeg stussa litt på ordvalget ditt ja, derfor jeg måtte spørre. Håper det var greit Veldig koselig da
                        Ja dette er veldig hyggelig! Og selvsagt helt i orden, jeg hintet jo litt og du var den eneste som tok det :-) Så nå blir det søm av småklær i ferien Det dumpet inn en stor eske fra Stoffdronning her forrige uke, alt er vasket og jeg er klar til å gå i gang :-) Fem og en halv måned nå, så nå går det unna!

Comment

Så hyggelig å lese fiberandart . Gratulerer masse og alt godt til hele familien

Comment

Working...
                          X