Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

håndarbeidsskravle uke 41.

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• håndarbeidsskravle uke 41.

Hovedsaklig starter jeg denne skravla for å prøve og nå alle som er innom her og titter. De synes kanskje ikke her er så spennende eller så mye og komme etter.
    Men vær klar over at mesteparten av forumet er lukket for "ikke medlemmer" det er ufattelig mye her inne, både gallerier med ferdige plagg, og worklogstråder, av og til har vi konkurranser, Det er gode veiledninger på veldig mye forskjellige. I løpet av de snart 9 årene jeg har vært her har jeg sett folk som starter med å knapt kunne sy sammen to stoff, til å nå sy ballkjoler, bukser, drakter, kjoler, vesker, gensere, ja... alt mulig. Så er du nysgjerrig på Sykroken- Strikkeverden, så lag en profil og bli med. Her forsvinner ikke trådene i mengden sånn som det gjør på fb. Det fungerer nok litt annerledes, men det har utrolig mye større nytteverdi om du trenger litt hjelp for å komme igang eller slikt.

Så velkommen alle nye, og selvsagt alle "gamle" også, som kanskje ikke har tittet innom på lenge.

Er du ikke medlem, så vil du se forumet ganske mye rikere når du blir det.
    En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Har klippet meg en topp nå i disse stoffene, blir litt spennende å se hvordan den blir
    Når den blir ferdig legges den ut i galleri-tråden med voksentøy. Man må være medlem for å se alle tråder og kategorier her inne
    En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Working...
    X