Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Morsom sak

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Morsom sak

Hei, har en symaskin som heter Hugin Rosace. Er en helt grei maskin som jeg fikk gratis og fungerer bra (var ny når jeg fikk den) men føler nok at det kanskje var en grunn til at jeg fikk den gratis. Synålene knekker ofte når det blir sydd med litt tykt stoff og går utifra at det har med styrken på maskinen å gjøre. Er en bra maskin ellers med gode instillingsmuligheter. Det jeg da ønsker en en bra maskin som kan sy tykkere tøy. Om noen har forslag til det så legg gjerne igjen en kommentar

Jeg tror jeg trygt kan anbefale nesten en hvilken som helst maskin i vanlig klasse, så vil den nok være bedre enn denne.
    Dette er nok det jeg vil kalle en "lettvekter"
    Men så bra at den har fungert såpass bra da.

Jeg vet ikke hva du tenker av pris, men en maskin til rundt 4 - 5 tusen vil være utrolig mye gildere enn den du har. Har du mulighet til å legge til enda litt så vil du få knallgode maskiner.

Jeg er selv en svoren Husqvarna-fan, men ikke de rimeligste, Pfaff har også gode forholdsvis rimelige og bra maskiner. Og jeg tror også Brother har noen fine, de kjenner jeg ikke så mye til. Janome er jo og et velkjent merke som mange er fornøyd med.

Det viktigste blir nesten hva du liker best selv,
    Har du mulighet, gå i symaskinbutikk og prøv noen modeller, sitt en stund og prøv på forskjellig typer stoff, ta gjerne med deg hjemmefra den typen stoff du ønsker den skal sy gjennom, så ikke du blir lurt av at det brettes et tynt bomullstoff i 8, for selv om det høres mye ut, så er det egentlig ikke det. En dongerisøm nederst på ei bukse er langt tøffere å komme gjennom

Du kan også vurdere å kjøpe brukt, mange sybutikker selger brukt-maskiner og demo-maskiner rimeligere. de er da i god stand og har fått servise, så det kan jeg anbefale om du finner noen Finn.no har også av og til bra symaskiner på bruktmarkedet

Lykke til
    En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Janome easy jeans er en sterk maskin. Likeså Husquarna Emeralda 118
      Min hjemmeside

Syr, leser,jobber og koser meg veldig med familien min

Comment

Working...
      X