Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Valgets kvaler

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Valgets kvaler

Jeg skal få en flott julegave av min kjære!
    Sist endret av jannejah; 28-10-17, 09:39.
    Samboer:flørt: og mamma til storebror:tøff:(10), lillebror:trass:(13) og magetrollet:babyjente:(15)
    Nybegynnere i syverdenen og har en bernette 56

http://papirhuset.blogspot.no

he he, da er du heldig! Håper vi får vite hva du får, og er det på forskudd, eller må du pent vente? Tida går jo veldig fort nå da...
    En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Det er bare første linjen som vises... Merkelig...
      Jeg får den på forskudd, jeg må bare velge hvilken Bernette funlock 44, janome My lockout 644d og pfaff hobbylock 2.5. noen som har noe erfaring med disse?
      Samboer:flørt: og mamma til storebror:tøff:(10), lillebror:trass:(13) og magetrollet:babyjente:(15)
      Nybegynnere i syverdenen og har en bernette 56

http://papirhuset.blogspot.no

Comment

Jeg har en Janome Mylock 664D og er veldig fornøyd med den
        Livet er herlig :lykke:

:sydame:: på Husqvarna Viking Huskystar, Janome MyLock 644D og Janome CoverPro 1000 :digger:

Og strikker :strikke: og hekler innimellom.

Comment

Så spennende, veldig mange som er fornøyd med Janomen ja.
          Angående at resten av innlegget forsvant kan ha med at idet du posta, så kunne du fått til å merke akkurat den delen av teksten som er borte. Det har iallefall skjedd med flere her.
          Det er vel på telefonvisning tror jeg at dette lett kan oppstå, man kommer tilfeldig inntil teksten da man sveiper over for å trykke send.. resultat, teksten slettes,

Jeg vet jo ikke 100% at det er dette som har skjedd, men vær obs på det i alle fall Lykke til både med maskin og med forumskriving her inne
          En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Working...
          X