Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Symaskin til barn.

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Symaskin til barn.

Jenta mi på 11 år ønsker seg veldig en symaskin, og det synes jeg er en god ide, men hva skal man kjøpe? Jeg er sett litt på disse https://www.symaskiner.no/symaskiner...ner-symaskiner. Er det noen som har erfaringer med noen av disse modellene?

Jeg ville kjøpt en brukt og nyoverhalt maskin. De er ofte gode maskiner.
    Min hjemmeside

Syr, leser,jobber og koser meg veldig med familien min

Comment

Av disse du viser her ville jeg valgt Pfaffen.

Men jeg er også enig med Evang i å kjøpe brukt. Sjekk om det finnes brukte tilsalgs i butikker, av og til gjør det det. Eller på finn.no eller i kjøp og salg grupper på fb. averter selv, ikke alle som tenker over at de har en symaskin de ikke bruker
      En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Dessverre ingen brukte maskiner inne i den lokale sybutikken. Jeg følger med på kjøp og salg på Facebook og litt på Finn, men her jeg bor brukes ikke Finn så mye. Maskina bør ikke være for tung fordi jeg vil at hun skal kunne løfte den opp og ned av bordet selv.

Comment

Har jo aldri prøvd en selv, men har hørt mye bra igrunnen om Juki maskinen også, og den som er her på linken din er jo kun 4,4 kg, så den er veldig lett. Men man må ta i betraktning at billigmaskiner er jo gjerne billigmaskiner, men ta kontakt med dem i butikken å spør hva de vil anbefale.

Ps. om det skal vise seg at maskinen blir så lett at den flytter seg på bordet når hun syr, så kan en antisklimatte eller silikonmatte under føttene (på maskinen ) være redningen på det altså. Hun skal vel ikke sy på noe stort og tungt på noen år enda regner jeg med.
          En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Working...
          X