Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Pfaff Ambition 1.0 eller 2.0 Eller annet tips?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Pfaff Ambition 1.0 eller 2.0 Eller annet tips?

Jeg ønsker meg symaskin til jul og har kikket og lest mye rundtom og etterhvert landet på enten Pfaff Ambition 1.0 eller 2.0. Jeg er helt nybegynner, sydd litt tidligere på en gammel Elna da. Men det er mange år siden. Jeg ønsker en maskin jeg kan ha i alle år og som jeg ikke føler jeg må bytte ut om et par år fordi den ikke kan gjøre det eller det. Ønsker å sy diverse klær, gardiner, puter, småting, sy sammen strikketøy osv, quilte litt, ønsker mange sømmer å velge mellom og så må den være computerstyrt.

Tar gjerne i mot andre råd også. Har sett på en Janomemaskin og en Brothermaskin og. Og forsåvidt en Singermaskin som jeg ble frarådet å kjøpe da det skulle være maskiner med dårlig kvalitet og sømmer.

max 7-8000 kr

hjertelig takk

Jeg tror jeg trygt kan anbefale deg Pfaff Ambition, egentlig både 1 og 2, men har du mulighet så tror jeg 2,0 er best. Den har enkelte funksjoner som ikke er på 1,0 som kan være kjekt å ha, kommer kun på varsling når undertrådspolen er tom for tråd. da slipper du å sy lange eller vanskelige sømmer og så viser det seg at det ikke er undertråd..

Men begge disse er bra maskiner

Eventuelt en Husqvarna Opal. Absolutt en bra maskin også, jeg har selv Husqvarna Sapphire og er superfornøyd, den er samme som Opalen, men noe større. Kvalitets-messig tror jeg de står ganske likt.

Fordel med Pfaff er at den har denne innebyggede overtransportøren, men man får ellers kjøpt eksterne overtransportører til de fleste andre maskiner også, men den på Pfaffen er jo utrolig lettvint. Selv om jeg har "verdens beste Husqvarna" så ønsker jeg meg en Pfaff også, nettopp på grunn av overtransportøren. IDT som det kalles

Lykke til med å finne en god maskin til deg
    En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment