Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Flyreise med Janome mc 10001...

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Flyreise med Janome mc 10001...

Så eg har planer om å få med meg symaskina mi tilbake til USA denne veka. Etter 4 år uten maskina er lengselen for stor. Men sidan eg skal skifte fly 2 ganger og dette tross alt er internasjonal reise med 2 ulike flyselskaper er også bekymringa stor. Symaskina er for stor til å ta med inn på flyet, så må sende den i innsjekka bagasje...jikes!

Planen så langt er å ha maskina inni hardcoveret i kofferten min og fylle på med kle og tøy i alle kriker og kroker, be ei kort bønn om flaks og la det stå til. Men tenkte eg også burde sjekke her inne om nokon har bedre idear eller tips å gi? Eg las ein plass at før transport burde ein låse noko på maskina, men ikkje hugsar eg kva eller kor eg såg det. Så om nokon veit kva det kunne være, please enlighten me.
    Eg er fullt klar over at å sende ei symaskin i innsjekka bagasje er veldig risikabelt, men eg aner ikkje korleis eg kan få den over på anna, tryggare måte? Eg reiser også med hurtigbåt fyrst før flyturane, så å ha maskina i koffert fungerer best. Å ha den i original eske hadde sikkert vore tryggast, men veldig vanskelig å få med seg ut og inn av bil, båt og mellom fly. (må ta ut all bagasje i New York og sjekke den inn igjen for siste del av reisa.)
    Håper på litt sykroken magi, sidan eg startar fyrste del av reise i morgon ettermiddag...
    Nybegynner som tråkler seg avgårde på mi Janome MC 10001.

Jeg har reist mye med musikkinstrument i innsjekket bagasje og det har gått bra hver gang. Jeg vil tro at innpakkingen du skisserer er bra, pakk så tett som mulig rundt maskinen så den ikke kan flytte på seg inni der. Om du kommer til å reise mye på sikt, kunne du kanskje fått tak i noe isopor og laget et etui av kofferten din, men det er en litt større jobb.

Jeg ville tatt ut nål og koblet av sylabben slik at ikke de kan bøye seg ved evnt press fra det som ligger rundt.
    Hilsen Nina - bloggen min

Serien Ninas syrom finner du her

Comment

Du er allerede på vei, så kan bare ønske deg lykke til og håpe at det går bra med maskinen din. God tur uansett.

Ellers ville nok jeg rådet deg til heller å kjøpe en maskin i USA. da får du maskin tilpasset strømnettet der... og den kan selges igjen seinere.. eller hvordan det nå blir
      En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Eg pakka maskina ned så godt eg kunne og kryssa fingrane. Når eg pakka ho ut igjen her i USA virka ho tilsynelatande i god stand. Men når eg startar ho opp får eg feilmeldinga på biletet under. Eg har ei Janome mc 10001 maskin som automatisk tilpasser seg strømnettet her i USA. Eg går utifrå at feilmeldinga eg får er basert på flyturen, sannsynlegvis er noko litt hardt behandla/bøyd eller noko. Eg ser ingenting umiddelbart feil, men antar det beste er å levere maskina inn på Janome service. Fant ein plass 7.7 miles unna som tar service og reparasjon på blant Anna Janome, fingrane kryssa for at det er ein liten detalj. Eg vurderte å kjøpe ei symaskin her borte, men eg likar mi norske maskin og alle mulighetene den tilbyr...så då tenkte eg det var verdt prøve å ta den over hit.

Comment

Ja, spørs om ikke du bør sjekke, men har du forsøkt å passe på at alt er i nullstilling, altså, pressfoten oppe og ellers ikke noe galt med nål eller slikt, og rett og slett restarte?
          Lykke til i massevis

Comment

Jeg søkte litt på feilkoder, og fant ei side her, kanskje kan det hjelpe?
            http://www.janomeservicevideos.com/w...rror-Codes.pdf

Comment

Tusen takk, eg har drive med litt lett feilsøking på maskina kombinert med Google søking. I dag slo det meg at maskina skal jo kunne sy sikksakk, og for å gjere det må armen der nåla sit bevege seg sideveis...og den satt ganske bom stille. Så eg fant ein video som viser at ein skal kunne presse nål armen sideveis og prøvde å gjere det samme. Fyrst satt den bom fast, men sakte og sikkert klarte eg å bevege den litt...så litt til. Eg jobba med den fram og tilbake til den føltes lett å få bevega. Så skrudde eg maskina på igjen og feilmeldinga var borte! Yey! Eg prøvde, utan tråd, å "sy" både rettsøm og sikksakk og alt ser ut til å fungere som det skal. Så no trur eg maskina er frisk meldt til lett sying. Men før eg prøver brodering eller rask sying så skal eg nok få den på service for å sjekke at alt fungerer som det skal. Men veldig glad for at maskina ser ut til å ha overlevd 3 lastinger på fly utan store problem. Kofferten maskina var inni hadde fått så solid trøkk at trillehandtaket ikkje vil komme ut...så hardhendt behandling denne gangen. Og landinga i Oslo var så tung at vi spratt som ein sprettball bortover rullebane. Så akkurat no er eg berre eit stort smil...både eg og maskina overlevde ei lang og røff reise.

Comment

Så bra at du har funnet ut av det. Det er ikke optimalt med symaskin i en koffert nei, og det er bagasjehåndteringa som er værst, for de slenge koffertene over på rullebånd, og til tider så havner de først med et brak i veggen før de rauser ned på rullebåndet etterpå, og dette gjentaes ganske mange ganger under en slik reise.
                I Amsterdam ble vi sittende ganske lenge inne i fly før avgang, og da så vi hvordan flere bagasjesendinger ble behandlet, ikke bra en plass. De som jobber med det blåser i om noe blir ødelagt, folk har jo reiseforsikring, og selskapene har forsikring så.. pst.

Men veldig bra det likevel gikk greit med deg og din maskin, håper det fortsetter

Comment

Working...
                X