Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ottobre

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Ottobre

Hei! Jeg vet ikke om jeg spør i riktig kategori her,men jeg prøver. Jeg skal innom stoff og stil i morgen og bruke et gavekort jeg har fått og har prestert å reise fra handlelisten hjemme (er på ferie og skal handle på vei hjem). Et det noen her som har det nyeste ottobre og kan sende meg bilder av det grå feltet der det står hva man trenger til noen få oppskrifter? Da hadde jeg vært utrolig takknemlig!

oppskriftene det gjelder er en gul regnfrakk og hatten som hører til, og en kjole med en panda (?).

Setter stor pris på om noen har mulighet til dette da vi bør langt unna stoff og stil og man ikke kan bruke gavekortet på nettet.

-Jannicke

Beklager at jeg ikke kan hjelpe, jeg har ikke bladet. Håper noen andre kan hjelpe. God ferie, til tross for glemt handleliste.

Comment

Jeg har heller ikke bladet, men tror det er flere på facebookgruppa "vi sygale" som har det. Så kanskje du får raskere svar der om du er på facebook selv

Comment

Du finner bladet på nett også. På ottobredesign.com finner du bladene og du kan bla i dem

Comment

Tusen takk for svar!

Comment

Som en pekepinn så regner jeg alltid ut en høyde fra toppen av plagget og ned til så langt det skal være og legger til en ermehøyde. (man får klippet 2 ermer på en høyde stoff)
            Hvis det er veldig mye vidde i kjoledelen (mye rynker ) da må det være to høyder på kjole - jakkedelen. men det holder likevel med 1 ermehøyde.

Så hjelper de med bredde på stoffet på Stoff og Stil. normal bredde er 140. Innleggstoffer og slike ting til hatter har nok uansett andre navn på Stoff og Stil i forhold til det Ottobre bruker, så det hjelper jo ikke så mye igrunn, men om du spør der så får du sikkert grei hjelp der også. Lykke til Tenk over lukking, er det glidelås? eller knapper? tråd som passer

ps. jeg har jo heller ikke bladet. men håper du finner ut av det
            En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Working...
            X