Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Artikkel: lag din egen adventspostkasse (med ohelene) ps. ny link

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Artikkel: lag din egen adventspostkasse (med ohelene) ps. ny link

You can view the page at http://www.sykroken.net/forum/conten...-(med-ohelene)

oppdatert link til Ohelene sin blogg og dette blogginnlegget

http://www.ohelene.net/blog/arkiv/170
    Sist endret av TanteMarit; 12-10-17, 19:16.
    Bloggen min

Jeg får ikke opp noe på linken her, jeg...
    Alin
    Syr forsvinnende lite. Bare en søm her og der , eller noen sting broderusk på Husqvarna Rose, D1 og snart Ruby, Babylock Evolve, og for manuelt håndlag.
    ?

Comment

Opprinnelig skrevet av Alin Vis innlegg
      Jeg får ikke opp noe på linken her, jeg...
      Kan det være fordi tråden ble opprettet for 3 år siden?
      Livet er herlig :lykke:

:sydame:: på Husqvarna Viking Huskystar, Janome MyLock 644D og Janome CoverPro 1000 :digger:

Og strikker :strikke: og hekler innimellom.

Comment

Det er nok knyttet opp mot den gamle siden ja. Og artikkelen kan jo være borte.

Dessverre er det endel som forsvant under flytting av forum. Linker ble feil og slikt. Så vi får lage nytt innhold.
        En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Det er det første innlegget jeg får opp hver gang jeg går inn på sykroken. Ble nysgjerrig og tenkte at det kanskje var noe å lage til jul.
          Alin
          Syr forsvinnende lite. Bare en søm her og der , eller noen sting broderusk på Husqvarna Rose, D1 og snart Ruby, Babylock Evolve, og for manuelt håndlag.
          ?

Comment

Opprinnelig skrevet av Alin Vis innlegg
            Det er det første innlegget jeg får opp hver gang jeg går inn på sykroken. Ble nysgjerrig og tenkte at det kanskje var noe å lage til jul.
            Da har jeg funnet Ohelene sitt blogginnlegg og linket til det. -dette siden jeg ikke finner igjen den gamle fra Sykroken. Linken ligger i første innlegget. Jeg sletter ikke den første linken i fall forumeier har en måte å finne tilbake da. Men den siste linken er Ohelene sin julepostkasse
            En MonO Modell. :hjerteballong:

Besøk gjerne bloggen min.. :studerer:

Comment

Working...
            X